TRÖK

Fan vad jag har tråkigt. Har iaf. städat klart. Det var ett bra
tag sen faktiskt. Sedan när jag skulle skölja ur skurhinken så
tappade jag duschgrejen i golvet, sedan blev den knäpp.. :P
Det kom liksom inte strålar utan bara en hög med vatten =/ Men
den har jag iaf. fixat nu också! =)
Jag som är så bra på att laga saker. haha. Jämt i högstadiet när
Amandas saker gick sönder (ja, dom gick sönder rätt ofta) så gav
hon dom till mig, sedan var dom lagad! haha =)

Åhh! Jag vill ha vår och sommar! Det finns inget att göra nu..

Jag vill även göra en ny design. Helst med gula färger =) I love it!
Jag har ju en början med "presentations"kortet :P haha.
Som jag förövrigt gjort i paint. Inga Photoshop grejer här inte. sånt har
jag inte, kan inte med det heller för den delen. Utan jag kopierade bilden
och gjorde en i färg och en i svartvitt, sedan klippte jag ut tröjan och hävde
på på den svartvita bilden, hahaha =) Man får ju inte vara dum!
Men som sagt, jag ska vänta tills Therese ska knäppa kort. Så man kan få lite fina
fräsiga kort kanske?! =)
Tills dess får ni nöja er med denna tråkiga, lila designen, som jag förövrigt
håller på att spy på snart!!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

ja det dröjer väl ett tag innan det blir av med ngn fotning!?

2009-04-01 @ 18:56:16
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jasså? När ska du knäppa då? Våren är ju snart här?! =)

2009-04-02 @ 06:37:29
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0