TRÖTT !

I morse åkte jag ner och kollade på kissemissarna =)
Sååå söta var dom! åhh! =) En kolsvart med lite lite vitt under
hakan (alla katter i Kickan/Månsan släkten har haklapp =) )
en nästan helgrå och en grå med lite vitt. Ungefär som Charlie
fast mer grå =)
Tänkte ta med kameran och knäppa kort. Men det glömde jag,
och Månsan har bosatt sig i mammas garderob och där var det
för mörkt för mobilkameran =)

Sedan när vi var på väg hem från stan hörde jag om dom jag frågat
ville ha en kisse eller inte. Och det blev ett nej..
Och jag vet inte om det var för att jag var trött eller vad det var. Men
jag fick en klump i halsen och en tår i ögat! Jag vill inte döda nån =(
Dom är så små och oskyldig..
Men vad ska man göra? Alla har väl redan så många katter eller så
vill man helt enkelt inte ha nån.
Jag vill faktiskt inte ha nån här i lägenheten jag med. Och jag känner mig
lite skyldig faktiskt.
Tänk att jag kan rädda den där lilla kissen bara genom att ta hem den.
Men näe.. =/ Hade vi inte bott här hade jag tagit en utan att tveka!

Jag skulle aldrig ha åkt ner i morse. Jag har redan blivit fäst vid dom små =)
Och jag håller med Therese. Dom luktar så gott och så speciellt när dom är
nyfödd! =)

Nån som vill ha en kattvalp så hör gärna av er senast idag/ tidigt i morron. =)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Simone

Näe, fy vad lessen jag blir! Inte vill jag att den ska dö... Jag som ville ha en grå misse... Men det är ju jobbigt när man bor i lägenhet...

2009-03-10 @ 19:14:57
Postat av: Therese

NEJ! stackarn!! vad har den (som inte blir vald) gjort för att dö lixom, se ut på ett för vanligt sätt. NÄE Stackarn!

2009-03-10 @ 21:11:18
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

Btw så hatar jag ordet kattvalp, det låter som en missbildad sak. kattunge heter det! och hundvalp! ingen blanding där :)

2009-03-10 @ 21:12:49
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

men nu var det ju nån som ville ha den ändå :D Yey! :)

2009-03-10 @ 22:00:53
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Simone: Ja, men Linus och sara ska ta den =) Så den kommer inte att dö! =D Ja, jag vill heller inte ha nån i lägenhet =/ Hur söt dom än är! =)



Therese: Jaa! :D Va braa! =)

2009-03-11 @ 05:39:10
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0