TRÖTTHETEN

Det märks att jag inte är helt hundra än.
Så trött som jag  varit idag har jag nog aldrig varit. Och jag
vet att jag säger det jämt, men nu menar jag verkligen det.
Åkte in till nio, satte mig och pluggade i kanske 20 min.
Efter en halvtimme komma Karro och vi snackade skit ett tag
innan lektionen började. Då hade vi prov, det gick på en kvart.
Sen var det ner på stan och döa i en och en halvtimme innan
bussen gick. Kan dom inte sätta in nå mer buss eller tåg mellan
10.20 tåget och 12.15 bussen??! 10.15 var jag klar med provet..
Surt! Aja, gick på gina och beundrade den fiina klänningen som jag
vill ha. Fast ska jag köpa den ska jag köpa den i vitt, så jag kan ha
den på studenten =) Men jag tycker den är för dyr..
Sen orkade jag inte gå nå mer, satte mig på en bänk och väntade och
väntade och väntade
. Då trodde jag verkligen att jag skulle somna
vilken sekund som helst. ögonen gick inte att hålla öppna.
Tillslut blev klockan tolv och då orkade jag inte sitta och vänta längre
så jag gick till bussen. Sen sov jag hela resan hem. Tror jag aldrig
sovit hela vägen nångång.. Kunde knappt hålla ögonen öppna när
vi kom till Gnarp heller, men fick tvinga upp dom så jag inte skulle
missa där jag skulle av..
Men det värsta är ju att jag har snarkat så innihelvete dom senaste
nätterna, så jag undrar hur jag lät på bussen?? Haha

Ja, jag vart helt utmattad av en kvarts lektion, haha :D Även att vi somnade
klockan åtta igår kväll?!?! ändå är jag såhär trött..

Även att jag tror jag börjar sakna Mia ordentligt nu. Vart jag än går så
tycker jag att jag ser henne :P Folk som ser ut som henne.
Nu sist var jag påväg att gå fram till "henne", men kom sedan på att hon
ju inte ens är i detta land! haha :D

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0