TRÖTTHETEN

Det här är nog den värsta natten jag någonsin varit med om.
(eller nja, Mia vet en värre :P)
Jag har knappt sovit nått. Har vaknat hela tiden. Först vaknar jag vid
tolv, sedan efter det vaknade jag vid ett. Vaknade igen kollade på klockan 02 nånting..
Vaknade flera gånger efter det med. Men orkade inte kolla på klockan.
Sen vid fem vaknade jag. Tänkte att nu får jag bara sova en timme
till. För Pär hade en kasse i bilen som han glömde igår, och den skulle
dom ha då. Klockan sex skulle han ringa och väcka mig.
Han ringer, men han säger att jag inte behöver åka för det var nån annan
som åkte upp ist. Åh Tack! =) Då kunde jag somna om en sväng till.
Sov till nio.. Sen gav jag upp. Nu känns ögonlocket väldigt tunga..
Pär hade inte sovit mycket han heller. Stackarn! Kan förstå hur kallt det
var där. Jag som fryser där på sommaren!!

Han sa att det skulle bli sängen så fort han kom hem. Och jag sa att han
inte fick sova borta nå mer! haha :D Jag vet faktiskt inte vad det är, men nu
har jag ju ännu ett bevis på att jag inte kan sova utan han :)
Blir nog sängen för mig med då! Känns som jag skulle vilja sova lite mer =)

Ska även åka och tanka en dunk åt dom. Skotern behövde bensin.

Aja..

God morgon!


Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, jag har en svag aning om vilken natt du syftar på.. fy fan alltså =P Kommer jag aldrig att glömma.

2009-03-09 @ 05:19:28
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Näe, den var inte rolig :P

2009-03-09 @ 06:31:32
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0