VÅRNYHETER

Idag började dagen med bild. Jag och Karro såg Anja
gå förbi med ett glasspaket. "Är det vi som ska få glass???"
Som två småungar. Vi frågade inte henne utan frågade oss
själva när hon gått förbi.
Så vi sprang och hämta våra grejor sedan till salen.
och mycket riktigt, det var vi som skulle få glass :D För att vi
var helklass förra gången. Ja, av Anja får man glass om man
lyckas samla hela klassen. haha =)
Jag tog mig en 88:an. Blä! Fan va spyfärdig jag vart. Första tuggorna
var goda, känndes som sommar! =) Men efter halva höll jag på
att spy!

Jag vart iaf. klar med min drömbild och plastade in perspektivhäftet =)
Så nästa gång ska jag börja med mitt tryck!

Efter det sprang jag på stan för att kolla in present till Pär. Hade ju sett
lite på internet igår och gick dit. Frågade lite om dom hade det jag sett.
Men han trodde nog att det var vårnyheter, och inte hade kommit än.
Hoppas det hinner komma då tills på tisdag. För då är det sista öppetköps
dagen på det jag köpt nu =) Och då har jag Therese och mamma med
mig också. Har för mig att dom skulle åka in då.

Aja, jag skyndade mig därifrån och sprang till busstation för att ta 12.15
bussen hem.
Först insåg jag att det var sol ute! :D Äntligen!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha, just ja! Vi fick nog inte nå glass tror jag XD

2009-03-12 @ 17:31:19
Postat av: Nathalie

Haha, näe, det är inte ofta vi får det heller :P

2009-03-12 @ 17:41:30
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0