ÅSKA OCH REGN

Precis innan jag skulle börja med maten idag så börjar det
åska som bara den! sedan började det spöregna, det verkligen
öste ner! Kollade ut genom fönstret och hela himlen lyser upp.
Blixt! Så jag slog av datorn på engång! :P haha. Jag tycker det är
mysigt när det åskar och blixtrar och regnar =)
Blixten slog ju ner här förut engång. I parabolen. Pär hade legat i sängen
med dörren öppen och såg när bilxten slog ner =) Men som tur var
så pajjade inte hans teve iaf =) men grannens gjorde.. :P

Nu sitter jag och väntar på att Grey's ska börja. Sedan är det ju ett nytt
klockan nio också =) Spännande!

Har tänkt på det här med sommarjobb, och jag är faktiskt inte så stressad
över det. Inte så mycket som jag borde vara iaf.
Det känns som att jag kommer att där jag sökte först, det bara känns så :P
Nu kommer jag säkert inte få det bara för det (peppar, peppar ta i trä!!)
Men det känns bara som att "Det löser sig!" Det gör det alltid.  =)

Näe, nu ska jag lägga mig i min fåtölj och vila magen och kolla på Grey's!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

man ska aldrig känna sig säker förrän man fått det bekräftat! men jag tänker oxå, det löser sig alltid! :)

2009-05-06 @ 19:10:45
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Näe, jag vet :P

2009-05-07 @ 05:28:48
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0