ATTACK!

Idag vaknade jag av att Päran pratade i telefon, sedan kom han och
hoppade på mig och väckte mig på riktigt :P
Han frågade om jag skulle med till Gårdsjön en sväng, och visst vill
jag det. Han skulle hämta ett par stövlar bara..
På vägen hem såg han Linus så vi for dit och prata en sväng. Sara kom
även ut med lille Rocco, åhh, så söt! =) Jag vill också ha en kattunge! =)
Men Päran skulle iväg till skogen så det blev bara en snabbis, får väl
hälsa på nån annan gång när han inte har brottom =)

Och nu har han åkt. Jag sitter här, som vanligt. Tänkte fördriva tiden med
att läsa lite bloggar. Men jag tror det var EN som uppdaterat. haha. Så det
blev inget av med det..

Iaf. så har jag fått en finnattack nu. Inte kul alls.. Helst inte när dom sitter
näsan! Det måste vara det värsta stället att ha finnar på?! :P haha.
Men jag har kletat på lite tandkräm nu så förhoppningsvis torkar dom ut.
Jag som tvättade ansiktet med den torraste tvålen jag hade igår. Men icke!
Dom är kvar. Ja, det är mitt knep.. Torka ut dom =)

Aja.. Ska kolla om det är nått bra på teven nu så kanske jag kan ro en bit
medans jag kollar på dumburken.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sara

Men.. Vilket sammanträffande! Jag stod precis och gnällde i spegeln för att jag också fått en jäkla finn-odling på näsan. Små rackare i massor! :P Haha! Jajjemen, ni får komma förbi någon dag då ni har tid :) Kaffe finns! ;)

2009-05-22 @ 12:13:52
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Therese

vad hade du skrivit på msn? jag har inte skickat nåt??? eller vadå har jag fått nåt sånt där virus nu då (som skickas varje gång man loggar in...)

2009-05-22 @ 12:30:59
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sara: ja, små jävlar har jag med :P Ja, vi får göra det tycker jag =)



Therese: Ja, det stog att du ville dela filer med mig eller nå?! :P Sen var det bliderna sen crusingen i sommras?! Men dom har jag ju redan fått? =)

2009-05-22 @ 12:37:31
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0