BLÄÄ!

Näe, nu kanske designen blev för tråkig?? eller? haha.
Iaf. headern. Aja.. jag orkar inte göra nått åt det.
Detta är iaf. väldigt bra tidsfördriv :D Har man lite och göra är det
bara att sätta sig och fantisera ut designer, haha =)
Men jag vet inte om jag är riktigt nöjd än. Vi får se om den ändras
nå mer.

Iaf. så köpte jag ny c-vitamin idag, eftersom den andra snart är slut.
Denna gång köpte jag Hallonsmak. Jag har alltid trott att det bara
finns apelsinsmak :P När vi var liten gav mamma oss tuggtabletter
som också var apelsin, eller någon flytande med en solros på flaskan,
med en pojke i mitten =) Den var också apelsin. Och förjävla äcklig
också. haha. Jag kommer ihåg jämt när vi skulle ta den "Neeeeeeeeej!!"
haha. Men tuggtabletterna fick stå i medicinskåpet för dom var goda,
men vi (eller jag iaf) klättrade ändå upp och snodde några då och då =)
Aja! Hallon var iaf. mycket god! Är lite less på den där apelsinsmaken
nu. Dock luktade den mycket godare än vad den smakade, den skulle
ha smakat mer. Men får ta lite mindre vatten nästa gång då =)

Aja, nu ska jag ta en morot som kvällsfika! Jag har blivit besatt av morötter på
senaste tiden. Det går åt rätt håll för mig, eller hur? haha =) Men det är gott! Och
det där i mitten är godast! Jag gnager jämt bort det där runt om först sedan
äter jag det som är i mitten sist =) mmmums!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, du är ju rolig du! Alltid ny design. Måste fixa min med.. men det får bli om några veckor :P

2009-05-28 @ 20:46:46
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Sara

Det finns ju c-vitamin tugg/sugtabletter med hallonsmak också! Skitgoda. Man kan ta en sån när man är sötsugen faktiskt :) Det kan jag tipsa dig om.

Och även jag har blivit besatt av morötter :) ..och tomater (äta dem som äpplen) MUMS!

2009-05-28 @ 21:24:42
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Therese

men nej den där flytande vitaminen var ju jätte god, ja vi åt nog upp en hel burk ganska snabbt, inte så bra kanske :P

2009-05-28 @ 22:52:08
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha.

Jaa, jag hade också en morotsperiod förr och åt de alltid sådär ;)

2009-05-29 @ 07:54:22
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Mia: haha, jag vet! men jag blir aldrig nöjd =) Men din tycker jag är fin =)



Sara: Åh! Gott! =) Näe, blä! Tomater har jag aldrig tyckt om! haha =)



Therese: Ja, nu skulle jag nog tycka det, men jag kommer ihåg att jag jämt gruvade mig innan vi skulle ta den:P



Simone: Ja, jag åt det förut också, men sedan blev det en svacka. Det kommer och går :P

2009-05-29 @ 08:07:44
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0