BORED & HUNGRIG

Nu är jag uttråkad. Så jävla uttråkad.. Jag vet inte hur många
gånger jag varit in på varje blogg i min lista och kollat. Men inte
är det många updates inte.
Har suttit och kollat på teve i evigheter känns det som.
Och jag är så hungrig och så sugen på tacos nu så jag håller
på spricker snart! :P
Pär kom hem förut en sväng, och jag tänkte "Ja, äntligen kan vi äta"
Men nej, han var inte klar. Han hade inte lagt i båten än..
Och ska jag gissa så tror jag att han kommer komma hem sent, och då
är båda vrålhungrig och orkar inte laga mat. Utan åker och köper pizza.
Jag hoppas jag inte har rätt, för jag vill ha Tacos. Men är 99 % säker på det.
Så vi får väl se senare om jag har rätt =) Isf. blir det tacos i morron =)
Fast nu blev jag rätt sugen på pizza också :D haha.

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha, ja varför blir det alltid så? Att när man är vrålhungrig så vill man ha... Pizza! Varför kan man inte vara sugen på... typ selleri? Eller gurka? Haha ;D

2009-05-29 @ 19:53:03
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, jag vet inte. Kanske för att det går fort, och man slipper göra nått själv :D

2009-05-29 @ 20:16:51
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0