EUROVISION SONGCONTEST

Jag måste bara slänga in ett inlägg innan jag går och lägger mig.

Norge vann! Norge vann?!?!?! Hur fan gick detta till? Jag tycker Sverige
var tusen gånger bättre än han!
Och vilken plats fick Sverige? nr 21 ???? VAAA ?  Va fan är detta?
jag förstår mig fan inte på det här längre. jag fattar inte hur dom röstar..

Ja, Norge var ju helt okej. Iaf. låten. Inte han, han sög!

ÅHH! Jag blir så irriterad! :P Jag ville verkligen att Sverige skulle vinna och
jag trodde det skulle gå bra för henne! Hon förtjänar så mycket mer än
en 21:a plats. Bottenskrapet liksom..
Aja.. Det blir ju nära nästa år iaf :P Nått positivt.

I morron 13.30 är det jag som sitter bänkad framför det där. (om inget roligare
dyker upp :P)  Även fast jag vet hur det gick så vill jag ändå se. :)

Nästa år kan vi väl skicka nån som kan vinna? eller hur? Har vi ingen i Sverige
som är världskänd? :P Då kanske det går bra. Som för Lordi. Jag tror aldrig dom
hade vunnit om dom inte vore så känd som dom var.

Aja. Nog om detta.

nu.. SÄNGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0