GÅRDSJÖN

Ja, igår ringde Pär och sa att dom nog blev kvar i Gårdsjön ett tag.
Och att jag kunde ta fyrhjulingen upp dit om jag ville.
Jag blev nervös, för jag har aldrig kört den själv förut, haha :) Men
det gick bra! Tills jag kom till vägen till Gårdsjön (efter att jag åkt över
E4) Då kom jag på att det var år och dar sedan jag åkt den vägen!
(åker ju inte samma väg som när man åker bil)
Men jag med mitt bra minne, kom ihåg den. haha =) Några gånger
trodde jag att jag hade kört fel, men icke. Och det var roligt att köra =)
Men det var ett jävla krångel innan jag ens kom iväg. Eftersom Pär hade
nyckeln till Garaget med sig. Men han skulle ha en till som Andreas hade
förut (dom delade ju garage förut). Hittade en nyckel som jag trodde var
den. Gick ner och försökte öppna, men nej. Den passade inte.
Pär sa att den kanske låg hos Britta, så jag åkte dit och kollade. Men nej.
Ingen nyckel. Tänkte att jag provar väl en gång till då, Pär sa att jag skulle
prova att rycka lite i handtaget och puffa till dörren. Ja, då öppnades den :Dhaha.
Ja, men först skulle jag ju tanka dunken, så åkte och gjorde det. Sedan göra sig i
ordning och sedan ner till garaget, tanka, plocka i saker att ha med. Osv.
Behöver jag säga att jag var ganska svettig innan allt var klart?! :D haha. Speciellt
eftersom det var så varmt ute =)


När jag kom fram satt Pär och Peter och metade ute på bryggan och
drack öl. Så jag satte mig där jag med. Och faan vad varmt det var där!
Sköönt!
Aja.. Det vart lite grillning och båtåkning sedan började resan hemåt
igen.
Trevlig kväll var det iaf =)

Idag är det bakisdag. Dock är jag inte så bakis. Inte alls faktiskt, bara trött.
Men det blir ju ett och annat onyttigt :P Inte bra.

Näe, nu ska jag kolla på reprisen på Talang.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0