GOD MORGON!

Känns som jag varit ledig hur länge som helst nu :P
Har ju inte varit på skolan sen i onsdags, en vecka sedan då.
Idag är det bara bild som står på schemat. Blä, jag har inte ens
nån bild. Försökte leta någon i går men jag hittade ingen.
Får se om Anja har nån pärm med oljemålningar.

För övrigt var jag pisstrött när jag vaknade. Usch.. Men det går ju bra
när man väl vaknat till liv. Men innan vill man bara sova mera =)

Jag börjar känna att jag inte kommer få nå sommarjobb i sommar =/
Blir så irriterad! Kan inte dom höra av sig till en? Även om man inte fått
det så kan dom väl höra av sig och säga det. Så man vet.
Måste ringa och höra nån dag om jag fått nått.. Suck!


Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0