HAPPYFACE

Idag när Pär kom hem försökte han fixa lite med datorn.
"näe, vi blir nog utan ett tag.." Jag får ett sadface, haha.
"Klarar du dig inte utan dator?" "Näääe!" haha :D
Tänk ändå vad handikappad man blir. Kan inte kolla vad det är
på teven (fast det finns ju text-tv, som är min bästa vän), man kan
inte hålla koll på vad alla gör om dagarna dvs. bloggarna, man kan
inte kolla vädret, man kan inte kolla hur mycket pengar man har på
kontot.
Jag måste ha internet! haha. Eller jag skulle nog kunna klara mig utan,
men då man vet att man inte kan gå ut på internet så känns det extra =)

Ja, iaf. så skulle Pär iväg, men han sa att jag kunde ringa kundservice
och fråga vad som var fel. Sagt och gjort! Jag ringde dit, fick sitta i telefonkö,
men jag gav mig inte. Och det tog inte så lång tid innan jag kom fram heller =)
Jag fick prata med en man, som lät otroligt less och trött, haha. Men som
att han försökte vara trevlig ändå.
Och han löste problemet åt mig! Weho! Så nu funkar internet på min dator!
Fast ibland kommer det upp en ruta "Anslut/Jobba offline osv" så då måste man
ansluta sig igen?! Precis som när man inte hade bredband och man måsta
koppla upp sig :P Och JÄMT när Therese lyfte på sin telefon då blev man ifrån
kopplad! och vem kommer inte ihåg ljudet från när man koppla upp sig?! :D haha.

Men skönt att det funkar iaf. Fast jag vågar nästan inte stänga ner internet. Tänk
om det slutar fungera igen?! :P

I'm back!

Kommentarer
Postat av: Therese

haha just ja det kommer jag ihåg.. "men hallå jag ska ringa nu!!!" "NÄÄÄEE jag ska gå ut på internet först!!!" "NÄE jag ska ringa!!!" haha! och ljudet glömmer jag aldrig!

2009-05-20 @ 22:15:10
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja, men kan du föreställa dig hur jag mådde under dessa veckor som jag var utan dator :P Man mår ju psykiskt dåligt.

2009-05-21 @ 06:00:04
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Therese: Haha, ja jag undrar hur många gånger jag fått springa ut i "farstan" uppe och Skrika att jag pratar i telefon! haha :D



Mia: Jaa, fy! Speciellt du som är så långt bort och kan omöjligt veta vad som händer utan internet :D haha.

2009-05-21 @ 08:12:28
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0