HELGEN

I lördags slutade det med att jag åkte till Simone och Jimmie =)
Trevligt, snackade skit ett bra tag. Sedan komma Pär och peter också.
Haha, Man kan alltid få ett gott skratt när man umgås med Simone.
Denna gång pratade vi om Scary Movie 2. haha. Klassiker! :P Fan va kul!
Sedan åkte vi fyrhjuling hem, det fick jag sota för dan efter, pain i örat!
Aja..

Vi sov till 11 på söndan (!!!). Vad har hänt? Vi som brukar vara uppe vid
7, 8. Senast 9 =) Men men..
Sedan åkte vi till Gårdsjön. Skulle kolla till bryggan, för den satt bara fast i
en "pinne". Blåste ganska mycket där.
Pär sa att vi kunde åka dit nån helg och sova om det var bra väder =) Jaaa! =)
Älskar gårdsjön! Så mysigt! Helst kan man väl få sommarvärme igen så man
kan ligga och sola?! =)

Sen åkte vi hem och åt Tacos, mumma! =) Åkte och köpte lite onyttigheter
till kvällen.
Kollade på Singing Bee och Wipeout. Båda programmen var sista avsnitten.
Trök! Fast jag tror det skulle vara Wipeout nästa söndag också, det bästa av
allt =) Jag älskar program där folk gör bort sig, haha =)

Men men.. nu ska jag slänga ihop första delen av projektrapporten och sedan
åka iväg till skolan!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Simone

Hahahaha ;)

2009-05-11 @ 22:11:58
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

:D

2009-05-12 @ 09:10:28
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0