HELT SLUT

Jag är helt slut i kroppen idag. Så trött och halsen är inte bättre.. Suck!
Så det blir nog bilen in idag med.

Idag är det mösspåtagning. Ska jag vara ärlig så vet jag inte riktigt vad det
innebär :P Men men, det kan väl bli skoj det med.
Kollade lite på hur Studenten ska se ut igår på Bromans Hemsida. Nu känns
det verkligt! :D Kollade iaf. bussar och så eftersom det är kl. 9 vi ska vara i

aulan. Så jag antar att frukosten börjar 7. Det gick en buss 05.45.. Men även

ett tåg 06.07. Så jag tar nog tåget då isf. för man var framme typ samma tid =)

Nu längtar jag! Och hoppas det blir bra väder! Hoppas..


Aja.. ska försöka få i mig lite fil och flingor nu. Försökte med bara fil igår, men

näe. Det var inte gott :P haha =) Sen ska jag knapra alvedon och åka till skolan.



ps. jag kan tänka mig att ni är less på allt mitt tjat om studenten nu, men det får
ni stå ut med. Och Lugn, det kommer att komma mer tjat! haha =)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sara

Nej det är kul att läsa, för jag blir så avis! :P :)

2009-05-28 @ 10:23:22
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Pappa

Mösspåtagning det hör du väll vad det är, ni ska ta på er mössorna.

2009-05-28 @ 11:03:04
Postat av: Nathalie

Sara: haha, okej, va bra. För det kommer nog bli massa sånt tjat nu :D



Pappa: Ja, så mycket förstog jag med =)

2009-05-28 @ 14:13:16
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0