HOME

Nu är vi hemma, iaf. för en stund. Vi ska åka tillbaka senare igen =)
Men jag tänkte att ni iaf. ska få en liten update om vad vi gjort där borta.

Pär tog fyrhjulingen upp igår, och jag tog bilen. Han sa att det kanske
skulle ta lite längre tid med fyrhjulingen, eftersom han åker en annan
väg då. Åsså åkte jag lite före han också.
Så jag tänkte att jag måste väl sitta och vänta ett bra tag innan han
kommer då. Men tror ni inte han kom fram före mig ändå?! Haha =)
Han måste köra som en galning, eller så kör jag som en snigel.
Aja.. Vi åkte på till njurunda och handlade lite mat. Grillgrejor och lite gotta =)

När vi kom tillbaka fixade Pär vattenpumpen, så jag kunde diska lite.
Medans damsugade jag hela stugan. Sedan när han var klar med vattnet
började jag diska tallrikar & bestick och sånt vi skulle behöva. Det låg ju
lite muslortar lite här och där också, så jag vet inte hur många gånger jag
torkade av bänken. haha. Jag vill inte ha deras bakterier :)
Jag vet inte heller hur många spindlar jag dödade, så ni får väl skylla regnet
idag på mig =P

Vi hävde på grillen så det skulle bli bra glöd tills vi skulle grilla.
Medans skulle vi häva i bryggan. Inte det lättaste kan jag säga er.
Mycket slit och jobb, Pär gjorde väl det mesta. haha. Men jag hjälpte till så
gott jag kunde! Men efter många om och med så låg den där. Och poff!
Så var klockan 21.00. (???) Jag fattar fortfarande inte hur den kunnat bli så mycket?!
började vi iaf. grilla. haha.. Göttans!

Och dasset... Ja, jag tog med mig skrubborsten och tog bort lite spidelnät och
skurade av toaringen. Mer orkade jag inte.
Sedan bäddade vi och gick och la oss =)

Idag vaknade vi vid halv åtta, åtta nångång. Åt lite frukost, sedan började arbetet igen =)
Jag krattade.. Usch. det blir så långtråkigt, och speciellt i sanden, där är det så jävla
jobbigt tycker jag. Hua!

Pär håller på att göra en grill, som kommer bli jävligt snygg, tror jag =) Tror han
ska hämta några grejor till det nu.
Sen ska vi ju som sagt åka dit igen. Men jag vet inte riktigt om vi ska sova där
i natt igen? Jag hoppas det, men vi får väl se vad karln min säger.

Jag vart så trött nu när jag kom hem.. vet inte varför, för jag har sovit som en stock
i natt?! men men, får väl kanske ta en powernap en sväng nu =)
Sedan ska jag gå på en riktig toalett! Aah, så bra en toa är egentligen! haha :D

Kameran tog jag ju såklart inte med mig, dummer! Men jag ska ta med den nu om
jag kommer ihåg så kanske det blir lite bilder sedan =)

Ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0