INGEN TACOS IDAG

Näe, det blev ingen Tacos idag =( Köttfärsen hade inte hunnit
tinat. Så det blev pizza idag igen, suck!!
Dock blev det lite bättre när Pär sa att vi kunde åka till Harmånger
och äta =) För jag hade ju inte smakat deras pizzor. Men en sån
höjdare som alla säger att dom är, tycker inte jag det var. Ja, dom
var goda. Men inte skiiiiiiiitgoda. Inget speciellt helt enkelt. Plus att
vilökssåsen smakade smör. Blä! Ingen kan nog slå Gnarps vitlökssås.
Den är gudomligt god.
Ett till minus med Harmångers pizza, var att jag fick ett svart hårstrå
som garnering på en bit av min pizza. Det gillas inte!

Nu ska Pär och Peter åka och fiska. Suck igen!
Jag vill också göra nått! Jag vill inte sitta hemma hela jävla tiden. Så
tråkigt..
Pär berättade även att när det blivit varmare ska dom på "roadtrip" med
hjulingarna. En hel helg!! =( Trök!
Men då kanske man kan ta en "tjejkväll" haha :D För jag antar att alla
fyrhjulingsgrabbar ska med på det. Men jag vet inte säkert vilka?!
Det skulle iaf. vara roligt tycker jag =) Som den kvällen jag skrev om i nått
annat inlägg, hemma hos Therese och Andreas. Fast bara vi tjejer =)
Eller vad tycker ni, brudar?! :D haha.

Hoppas iaf. Pär och Peter hittar på nått roligt sedan efter att dom fiskat. Som
jag kan få haka på =) och att dom inte fiskar allt för länge..

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Linda F

Visst är det tråkigt när grabbarna åker iväg?Man känner sig så ensam:)Det finns ju inte så många tjejkompisar här i stocka tyvärr.Men å andra sidan är det ju kul att dom har roligt.

2009-05-09 @ 18:31:48
URL: http://lindafernstrom.blogg.se/
Postat av: Therese

hm det har jag inte hört nåt om! men det kommer han väl och säger 1 min innan han ska iväg osm vanligt. suck! Jag har inte sagt att pizzorna där är skiiitgoda. bara att dom är tusen ggr godare än dom i gnarp. :)

2009-05-09 @ 18:53:49
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Linda: Ja, det är tråkigt. Ja, visst gör man :) Jag umgås inte med så många tjejkompisar jag heller, jag vet faktiskt inte varför!? :P men men =)

Therese: Ja, det är säkert inget som är bestämt än heller. eller jag vet inte ens om han skulle med?! Aja, det löser sig väl =)

näe, inte bara du som sagt det heller, har hört det från många håll =)

2009-05-09 @ 19:07:19
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Ja, jag håller med, vitlöksdressingen i gnarp är godast! Och jag gillar inte alls pizzorna i harmånger, skinkan smakar härsket =S

Jaa, girls night ;)

2009-05-09 @ 21:15:04
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jaa :D

2009-05-11 @ 07:04:20
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0