IRRITERANDE

Idag kom jag till skolan och tänkte börja grunda min duk, till oljemålningen.
Men näe, då kan jag inte ta den bilden jag valt. Åhhh! Så jag får välja om, skapligt
less!
Hittar en bild och gör en skiss på hur jag ska göra om den. Visar och ser
om hon godkänner. Men näe! Det dög inte heller.. Jag tog en bild av en tjej som
låg naken, fast bortvänd från den som tittar. Då tänkte jag måla henne framifrån.
Liksom "titta på mig, jag gömmer mig inte!" typ.
Men alla verkade ha målat nakna tjejer så det skulle bli så tråkigt, JAHA?! Jag
kanske vill göra det? måste jag göra nått annat då bara för att alla andra gör samma
sak? ÅHH!
Och mest av allt, kan jag inte bara få göra den så så att jag kommer igång nångång!
Fan! Blir så jävla irriterad, fan va less jag var då..
Så nu ska jag låta bilden vara som den är och klä på henne ist. Ja... det känns inte
ens kul!
Så jag gjorde mitt tryck ist. det blev ju inte heller bra. Men jag orkar fan inte göra om
det igen. Så jävla kladdigt och kletigt! Blir bara helt svart om händerna..
Näe, jag gillar inte bilden just nu..

Så jag åkte hem med 12.15 bussen. Fanns inte så mycket mer jag kunde göra. Måste
knäppa en bild på nån som ligger i samma position som den där tjejen, så jag ser hur
kläderna veckar sig och så.

Nu ska jag städa lite, har varit ner med mattorna så dom blir tvättad. Ska ta stora mattan
sedan. tror jag ska damsuga och torka golv också. Kanske dammtorka, det var ett tag sedan.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0