JÄÄÄÄSP!

Tur att jag är ledig idag, annars hade jag avlidit. Fan va trött
jag är! Vaknade en sväng när Pär åkte på jobbet, då var jag
inte så jättetrött, men jag tänkte att jag måste sova en stund till.
Så jag somnade om, sedan ringde Pär vid 8 och då var jag döds
trött
! Så jag somnade om igen efter det, och trodde klockan var
kankse nio när jag vaknade igen. Men nej, den var tio! Usch, då
kunde jag inte ligga kvar längre hur trött jag än var.
Man ska inte sova för länge heller, då blir man bara tröttare.

Men men, just nu håller jag på att tvätta lite. Tvättar bla. min
bikiniöverdel. Hade den igår och nu har den blivit helt uttöjd =/
Det som går runt ryggen är skitstort, och det går ju inte att göra mindre.
Tänkte först att det kanske skulle gå och sy in, men det kommer bara
se knepigt ut. Så jag får hoppas den krymper lite nu i tvätten, annars
får jag tvätta den på högre grader.
När vi var till Therese igår så låg ju hon och solade, och den sitter mycket
bättre på henne (vi har samma). Åh! Nu känns min bara skitful, skulle
ha tagit en mindre storlek ändå. Får väl köpa en ny då i värsta fall..
Aja, vi får se hur det går med tvättningen, om den blir bättre då..

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

jag tror inte sånna där krymper, dom brukar ju bara bli större när man badar med dom oxå... och graderna är väl till för att man inte ska förstöra tyget bara... men det kanske funkade? haha jag som tkr min inte sitter bra..-

2009-05-26 @ 21:03:36
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hmm.. får väl prova att sy in den då =/

2009-05-27 @ 07:12:22
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0