KLICK KLICK

Började dagen med studentfotograferingen =) När jag kom till
skolan såg man alla, eller alla och alla, några stycken. Gå runt i
kostym och studentmössa. Sedan när vi kommer upp till skåpen
så står klasskompisarna där i sina fina vita klänningar och mössa.
Åhh! Nu känns det så verkligt! :D Snart tar vi studenten, FY FAN VA VI ÄR BRA! ;)

Jag försökte "korta ner mig" när han skulle säga vart vi skulle stå på
kortet. För jag vill nämligen sitta. Något jag sällan får göra, eftersom jag
är rätt lång. Alla andra ville tydligen stå. haha :D Så jag sa till att om ingen
annan vill sitta så sitter jag. Sagt och gjort, jag blev placerad nere i hörnet,
samma som i 2:an :D haha :) Man får som man vill bara man säger till! :P
Enkorten sen. Ujujuj.. Hoppas dom ser någolunda ut när jag får dom. Ser
säkert mycket mer annorlunda ut än på datorn. Men jag blev rätt nöjd iaf =)
Bara min jävla näsa som jag hatar!!

Sedan skulle vi ha "klassråd". Pratade lite om karnevalen. Jag vill inte vara med.
Även fast vi nu bytt tema. Nu har vi bokstaven S som tema. Så man kan vara vad
som helst bara det börjar på S. :) Men jag har tappat lusten helt och hållet!
Champangefrukosten blev ändrad från Karoline till Eva =) Men det blir nog bra det
med :) Sålänge det finns champange och jordgubbar går det bra :D haha.
Jag förde även fram att jag inte vill ha knytis. Och även där fick jag som jag ville! haha.
Mycket bättre om man tar med det man vill ha själv, ist. för att man ska köpa till
allihopa. Tycker jag.

Sedan åkte jag och kollade studentskylten. Eller jag sa till innan att jag inte ville
ha den, innan jag ens sett den. Och man behövde inte köpa den om dom inte redan
hade skrivit ut den. Och det hade dom inte =) Och bra var väl det. För det där måste
ha varit den tråkigaste skylt jag någonsin sett! Blä!
Så vi ska fixa en ny i morron när jag och mamma åker till sundsvall =)

Nu håller jag på att laga mat. Körv & pärer med stuvade morötter =)

Ha det bra allihop!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag förstår att du längtar! :) Vad kul det vore om jag fick vara med om studenten I ÅR, och inte om 100 år :P (som det känns) Ska du vara med på balen då?

2009-05-18 @ 22:14:56
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Mia

Du måste skicka ett kort till mig med, även om jag inte kan komma :P I want one. <3

2009-05-19 @ 03:44:04
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sara: Ja, längtar verkligen! =) Haha, ja men det kommer gå fort! Jag lovar. Trean går hur fort som helst! Det är ettan som är jobbigast =) Tycker jag iaf. Men det går mycket fortare än vad man tror, känns som det var igår jag började ettan =)

Japp, balen ska jag vara med på! =)



Mia: haha, ja, du kan få ett kort, bara jag inte ser helt mongo ut! haha :D

2009-05-19 @ 09:14:20
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

jag tyckte det var tvåan som var värst och jobbigast, men det kanske varierar beroende på vilket program man går... men trean var ju enklast! :)

2009-05-19 @ 09:30:18
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jao, kanske. Fast jag tycker ettan var jobbigast, för då kännde man inte så många och måste lära känna varann osv :P

Ja, trean är lättast!

2009-05-20 @ 13:31:17
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0