KLIPP KLIPP

Damn it! Therese har ju nyss varit hos frissan och klippt exakt en
sån lugg jag vill ha! :P Dock tror jag att jag vill ha den en aning kortare.
Men jag vill också klippa mig!!! Men jag har ju inga pengar.
Sen vill jag ju färga håret ljusare, men fan, jag vet inte om jag vill göra det
innan balen. För jag tycker att gulfärgen på klänningen skulle passa så
bra till mörkt hår.

Kanske bara ska klippa nu?! Näe.. Tror jag spar allt till en gång, så blir
det lite mer "makeover" :P

Kanske ska prova ett nytt ställe då isf. ?! Försökte ju förklara sist jag var
i harmånger hur jag ville ha det, men hon förstog tydligen inte, eftersom
det inte blev som jag ville.
Men vart? Therese skrev ju nu att hon var nöjd, så kanske kan sno hennes
frisör :P

Men jag blir iaf. sugen på att göra nått med mitt hår när alla andra gör det!
Håller ni inte med?? När andra gör förändringar så vill man själv också göra
det :D haha =)


Kommentarer
Postat av: Therese

man behöver inte bleka för att göra håret ljusare! man kan lägga i en ljus toning, så sliter det inte lika mkt på håret :)

2009-05-05 @ 22:31:33
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Okej =)

2009-05-06 @ 06:39:42
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: sara

Ja, allt känns roligare när man är nyfin i håret. Alla kläder känns snyggare till och med, haha!

2009-05-07 @ 17:54:22
URL: http://fuckyouimcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0