KVAL - EUROVISION SONGCONTEST

Ikväll smäller det. Kval inför Eurovision songcontest! =)
Sverige är ju med idag. Hoppas det går bra.
Jag tror det kommer gå bra, men man vet ju aldrig vad alla
andra tycker om låten =)

Igår var det ju "Inför Eurovision Songcontest". Och jag har kollat
på det förut med. Vissa länder är ju så jävla dålig! :P
Vissa fattar jag inte ens hur dom vunnit i sitt eget land. Och vissa
låtar är så tråkig!!
Hoppas alla bra låtar kommer i början så jag kan hålla mig vaken.
Annars har jag en vana av att somna, antingen i första, andra eller
tredje låten. Och sover bort hela tävlingen :D

Aja, "juryn" igår tyckte iaf att Norge var bäst, det var nästan som att
dom höll mer på Norge än på Sverige?!? Hallå? Man måste väl
heja på sitt eget land!! haha.
Iaf. så tycker inte jag att Norge är så speciellt bra, låten är okej och
fiolen älskar jag. Men han kan inte sjunga, så är det bara.

Hur tror ni att det går för Sverige? =)


Kommentarer
Postat av: Sara

Eftersom vissa länder är så sjukt jävla dåliga, tänk då de andra som tävlade mot de som vann. De måste ju vara helkass isf!? Jag förstår inte ens hur vissa länder får vara med år på år på år. Det finns ju de som är dåliga varje år. :P Nääe, jag hoppas det går bra för Sverige i år iaf. :) Det är ju en annorlunda låt liksom.

2009-05-12 @ 19:32:34
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha, ja precis! :P Ja, jag tror det går bra för Sverige, annars kommer jag bli förvånad! =)

2009-05-12 @ 21:18:28
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0