LÄNGTAR

Nu har jag kollat på reprisen av ESC. Och även fast det är mitt på
dagen
nu när jag kollade så lyckades jag somna ändå. haha.
ESC är verkligen ett riktigt sömnpiller! :P Men jag blir så irriterad att
Sverige inte fick mer poäng! Jag satt och hoppades på att dom skulle
ge Sverige en tolva, eller åtminstonde nått poäng. Även fast jag vet
att det gick skitdåligt för dom.
Jag nästan längtar till nästa år! Då jävlar har jag höga förväntningar
för Sverige! Då måste vi slå till med en kanonlåt!
Jag som blivit lite less på allt som har med Melodifestivalen att göra.
Men nu är jag bestatt! Haha. Men det är ju mycket mer spännande
med ESC än med Melodifestivalen också =)
Aja..

Ikväll har jag min kväll planerad :) tevekväll för hela slanten. Mycket
repriser på femman sedan blir det mer bra program efter det =)
Päran ska ju åka och fiska så jag får mysa för mig själv.
Jag är så sugensmågodis. Så jag funderar på att åka och köpa
en påse på Ica =) Mums!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0