MÄTT OCH BELÅTEN

Idag skulle Pär åka och fiska. Så det innebar att jag måsta
äta middag själv. Så han bjöd mig på Kebab med bröd från
pizzan som tröst! haha =)
Sedan skulle vi åka och köpa och Pär säger åt mig att ringa
och beställa, precis när jag tar upp telefon så får jag ett sms =)
Therese ville att vi skulle komma och fika med dom. Så vi åkte
dit en snabbis först.
Dom hade köpt en ny kattleksak, som katterna verkade tycka
vara skitkul! haha =) Dom är inte lika rädd nu heller, sötnosar!
Zipper är så rolig, han piper hela tiden, precis som att han inte
får som han vill eller nå!? :D haha. Sötis!

Sedan fick Päran brottom och åkte iväg, så jag åkte och köpte
kebab och har precis mumsat i mig den. Dock orkade jag inte
hela. Ett bra tecken kanske?! :P Annars brukar jag alltid trycka i mig
hela. Den var faktiskt inte lika god denna gång heller.
Iaf. när jag var på pizzan och skulle få pengar tillbaka så får jag nån
extra peng (nån utländsk peng)
-Du får den här också.
- Jasså, vad är det då?
- Nånting nytt!
hahaha :D

Aja, nu ska jag ta mig en dusch!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0