NO DATOR :(

Igår morse när jag skulle häva på datorn och läsa mina
favoritbloggar så möts jag av en svart skärm med grå text.
Ni vet när det har hänt nått med den.. Tror ni förstår vad jag menar.
Det stog iaf. något om hårddisk 4 och att man skulle häva i
nån skiva osv. Så jag stängde av det fortare än kvickt! Eftersom jag
kan nada om datorer.
Pär försökte fixa när han kom hem, men jag vet inte hur det gick?!
Vi behöver iaf. ett usbminne för att spara allt på datorn, annars kommer
det försvinna =/ Tänk alla kort?!?! Så är det någon vänlig själv som
har ett usbminne och låna ut? =)

Och min dator är ju knäpp i huvet! Jag tog upp det trådlösa internet
igår. Men inte fan funkar det endå! Jag blir uppkopplad till nätverket
men inte till internet?! JAG FATTAR INTE VAD SOM ÄR FEL!
Blir så jävla irriterad! Jag vill ju ha min dator! Får höra om Patrik kanske
ska till Gnarp nått så kanske han kan komma och hjälpa mig?! =)
Eller är det någon annan som känner att dom är bra på datorer som vill
hjälpa mig??

Så detta betyder att jag inte kan blogga överhuvudtaget. Har ju inget internet/
ingen dator. Så det blir nog torka här på bloggen nu ett tag tills någon hjälpt
mig med min dator.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

"...någon vänlig själv"??? haha

2009-05-20 @ 17:06:21
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, oj då! det skulle stå "Vänlig själ" :P

Men nu fungerar internet på min dator! :D

2009-05-20 @ 18:53:51
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0