OLD TIMES

Har nyss varit på Ica och handlat onyttigheter till kvällen. (det är faktiskt helg nu :P)
Det blev det vanliga. Chips och dipp :D Simone dök även upp
och gav mig en mild hjärtattack :D haha. Men det var bra, för
hon påminnde mig om att jag behövde köpa tacobröd :)
Ja, iaf. så ville hon göra nått ikväll.
Och då började jag tänka på "förr i tiden". När vi bara satt hemma
och drack för oss själva, och spelade kort såklart =) Antingen här
hemma eller hos dom. Kortspelande blev det jämt. Sen behövde
det inte vara så mycket mer än så.
Satt och pratade tills man vart trött, sedan hoppade man i säng =)
Jag saknar det.. Det var kul! Det behöver inte alltid sluta med en
fest eller liknande tycker jag =)

Och när jag tänkte på det, började jag tänka på kvällen hemma hos
Therese och Andreas och alla dessa fula kort! HAHA :D
Alltså det måste ha varit den roligaste kvällen nånsin! haha! Fy fan vad
vi skrattade.


Mer sånna kvällar tycker jag.

Kommentarer
Postat av: ella

tjingeling gumman!



Nu har vi börjat sovit i stugan på helgerna åk gärna dit och häsa på oss nåt om ni har tid och lust, vore ju mysigt det.

2009-05-08 @ 21:10:29
Postat av: Simone

Hahaha! Men snälla! Det där kortet! -.-

2009-05-08 @ 21:11:11
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: ella

tjingeling gumman!

Nu har vi börjat sovit i stugan på helgerna ibland, kom gärna ut om ni har lust och tid vore ju mysigt det.

Vi kunde ju försöka få till en grillkväll oxå snart tycker jag..

Hur känns det med studenten då? hur går det med jobbsök? ha det bra! kram ella.

2009-05-08 @ 21:13:56
Postat av: Nathalie

Ella: Hej! okej, vad mysigt. Ja, det tycker jag vi borde göra. Men pärs båt är det stora hål i. Men jag tror han skulle fixa den snart =)

Jodå, det känns bra det :) Är inte så långt kvar nu. Med jobben vet jag inte riktigt hur det går. Ska ringa till dom ställen jag frågat på och höra hur det blir :) Ha det bra!

Kram Kram!



Simone: hahaha, Jag älskar det där kortet :D

2009-05-09 @ 09:30:43
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0