OPERA

Jag är fortfarande så chockad över att det inte gick bättre för Marlena i
ESC. Jag kan inte säga att det var min favoritlåt från början, jag kommer inte
ens ihåg vad jag tyckte första gången jag hörde den.
Men nu älskar jag den. Jag älskar opera! =) Jag tycker dom gör det så bra som
kan sjunga så, ja, jag älskar det helt enkelt!
Det var ju en till låt med opera som var med för nått år sedan, den kommer jag iaf
ihåg att jag tyckte var bra =) Och det gör jag fortfarande. Refrängen är så skön, och
när tjejen sjunger låter det lite som en disneyfilm, och vem älskar inte Disney?! =)
Lyssna och njut!

Marlena.
 

Elysion - Golden star

Kommentarer
Postat av: Sara

Alltså jag tycker det lät som att hon är jättenervös (vilket jag kan förstå, jag hade svimmat!). Det är så synd för hon var mycket bättre i Sverige, då lät både opera och sången bättre :) Det var kanske för att hon aldrig trodde att hon skulle vinna. Men jag beundrar alla som överhuvudtaget kan ställa sig på en sån stor scen! :)

2009-05-21 @ 09:39:40
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag tycker inte heller hon lät lika bra som i Sverige. Men jag tyckte hon sjöng lika bra, men musiken var så hög på ESC så man hörde nästan inte vad hon sjöng =) Näe, nästa år har jag höga förväntningar på Sverige! :D

2009-05-21 @ 10:02:52
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0