PIP....PIP....PIP...PIP

Så låter telefonen nu. Jag skulle nämligen ringa till hp också angående
Pärans dator. Och eftersom jag har 71 öre kvar på mobilen så tänkte jag
ta hemtelefon. Men den funkade inte?! Så jag letade fram en trådlös som
Pär fått. Bara det att batteriet var dött. Så jag fick sitta och hålla i själva
laddaren också, när jag pratade, haha :D Och nu håller batteriet på att dö
och den piper för fullt! Irriterande! Vet inte hur man stänger av den heller?!

Sitter just nu och kollar på Grey's Anatomy. Spännande! Vill bara se sista avsnittet
nu =)

Och jag fick plötsligt ett väldigt sug efter Fanta :D

Måste gå och släcka törsten nu.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vet du vad! Här har dom inte Fanta. Helt galet! Jag har sett det en enda gång på en pizzeria i Burlington. Men det går inte att köpa på affärer, inte ens på Donken har dom det :O

2009-05-21 @ 05:57:00
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha, jasså? =) Har dom ingen annan Apelsindricka ist för fanta då? =)

2009-05-21 @ 08:09:35
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0