PLAKAT

Idag åkte jag ner till fjärn. När jag kommer innanför dörren
så frågar pappa om jag helst vill ha en Cykel eller en symaskin.
Jag svarar cykel :P Men jag ångrade mig sedan, för en begagnad
skitcykel kan ju inte kosta många hundralappar. Så då köper
jag nog en sån själv och får en symaskin ist :P Det är nämligen
Farmor som klurar på en Studentpresent =)

Sedan pratar jag lite med mamma och jag säger att jag sett en
skinnjacka på en sida för bara 559 kr. Som såg bra ut. Då säger hon
att hon redan skickat efter en skinnjacka åt mig :D Och den såg faktiskt
bra ut! Och läste man komentarerna så var alla nöjda, som köpt den.
Plus att det var längre än alla andra jackor vi kollat på. (jag hatar jackor
som är för kort!!) Weehoo! Vilken tur jag har som har en sån snäll mamma =)
Sedan går vi in i köker och hon visar mig en såndär lapp som man har
när man hämtar ut paket. Och gissa vad det var?? Jo, studentskylten! :D
Den var fin. Inte mer än så! haha =) Jo, men jag är nöjd, men jag hade
nog för höga förhoppningar på den =) Men är absolut inte missnöjd!
Nu när bilden var sådär stor så ser jag att mina tänder sticker fram lite
också! hahaha :D
Näe, nu när jag tänker efter så vart den faktiskt jävligt bra tycker jag =)
Har inga batterier i kameran annars hade jag knäppt en bild =)

Balklänningen provade jag också. Och jag tycker om den mer och mer
för varje gång jag provar den =) Love it!
Oljefärgerna var tyvärr inte vattenlösliga =/ Så jag måste in till skolan på
onsdag. På måndag ska vi in till Sundsvall och köpa kamera + skor till
mig. Mamma ska även köpa en kamera till sig själv, för pengarna hon
fick när hon fyllde år =)

Har legat i solen en sväng nu. Kankse 20 min. Och tro't eller ej men jag
fick streck efter bikinin! haha =) HÄRLIGT! Dock inte så jättemycket men
ändå!
Sydde in bikiniöverdelen nere i fjärn också. Efter många om och men. haha.
Det gick inte att sy med symaskinen, det gick bara inte! Det måste ha varit
fel på tyget för det gick på annat tyg?!?! Men men, mamma fixade det tillslut =)

Nu ska jag lägga mig i solen igen en sväng, sedan ska jag städa!
Idag kan nog inget förstöra mitt glada humör ! :D

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Mia

Nu är det nära Nathalie :D Vilket datum tar ni studenten nu? Jag är så nyfiken på balklänningen :) Ska bli så kul att se!

2009-05-29 @ 13:40:20
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, nu är det nära! :D om två veckor prick! =)

Den 12 tar vi studenten så balen är den 13de =) Ja, det blir nog fina bilder, Therese ska knäppa, så det blir nog mer än bara dom "vanliga" bilderna som man brukar knäppa :D Om du förstår vad jag menar!? :D haha =)

2009-05-29 @ 14:07:45
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0