PROVAR IGEN

Ja, jag försöker väl skriva ett till inlägg då. Men detta blir kortare
än orginalet. Jag orkar nämligen inte skriva om allt.

Jag åkte ner på stan och träffade mamma när jag slutat. Beundrade
jeansleggingsen på gina, och sa "Dom här ska jag köpa efter att jag fyllt år"
"Ja, eller så köper jag dom i födelsedagspresent" Säger mamma :D
Så det gjorde hon. Weeho! Thank you! =)
Sedan fixade vi studentskylten också. Men jag vet inte riktigt hur den blir.
Fixade den på Gallerix, och dom verkade inte så seriös?! Dom frågade liksom
inte hur jag ville beskära bilden osv. Det skulle ta 2 veckor att få den. Så jag
hinner väl fixa nån annan ifall den blir helt åt skogen =)

Sedan köpte mamma sängkläder till mig i födelsedagspresent också =)
Förut tyckte jag det var skittråkigt att få sängkläder, men nu vill jag ha massor!
Lika med kökssaker och dukar/gardiner =) Love it!

Men nu ska jag gå och bädda sängen och plocka lite disk!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

MEN VA FAN! jag tänkte ju köpa sånna i present till dig!!! var dit idag men då fanns dom bara i L, så jag tänkte åka in till stan, men orkade inte idag. så jag tänkte göra det innan jag började på månda. men då slipper jag det då! :) fast jag har en plan B, redan! :D HAHA!

2009-05-07 @ 17:23:57
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha :D Jasså? :P Ja, det var ju bra det då ;)

2009-05-07 @ 18:15:06
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0