PYSSEL

Idag har jag inte gjort mycket, dock är det mycket kvar av
dagen. Har haft lite långtråkigt faktiskt, jag vet inte hur många gånger
jag varit in på mina favoritbloggar och kollat, men det är inte många
som updaterat.

Så jag bestämde mig för att tvätta mina smycken, mycket kul jag vet :P
Om ni inte redan vet det så är det jättesmart att tvätta dom med tandkräm.
Ta en gamal tandborste och lite tandkräm och skrubba på. Dom blir som
nya igen, om inte annat så luktar dom fräscht =) Och man riktigt ser hur
smutsen försvinner.

Sedan har jag gjort 2 armband idag. Tänkte lägga upp bild på dom men
kameran samarbetar inte med mig. Den dör hela tiden. Men jag tycker dom
blev bra iaf =) Det är lila och genomskinliga pärlor, och några "silver".

Aja.. Nu ska jag plocka ihop disken, sedan se om det finns nått att äta.
Det ända jag ätit idag är 2 hårdbrödmackor. Konsigt att jag inte är hungrigare
än vad jag är?! :P

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

ja lägg upp bilder på armbanden sen :) vad kul att göra själv :P

2009-05-23 @ 18:54:59
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, jag får se om jag får till några bilder :) Men förvänta dig inte att dom är skitsnygga :P haha

2009-05-24 @ 12:06:11
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0