RENSNING

Idag har jag legat i solen en liten stund. Och då menar jag lite :P
Inte samma känsla att ligga i dörröppningen som att ligga på
gräsmattan eller stranden, eller utomhus överhuvudtaget! Plus att
när jag ligger där med så gott som hela kroppen inne, så blåser det
inget på mig, så det blir ju varmt som bara den, dock skönt!
Men sen har vi ju det här med att jag inte har tålamod till att ligga
still. Jag kan inte. Jag måste springa hit och dit, då och då annars
får jag nå fel. Men lite mer fräknar har iaf. kommit fram =)

Sedan ringde jag till mamma och hörde om vi kunde åka och
handla. Det kunde vi, men hon skulle till Therese och hälsa på innan.
Så då följde jag med dit också =) Maja och Zipper var ute och lekte,
sötnosarna! Och inte alls intresserad av oss, utan bara av att leka under
huset :P Fikade lite sedan åkte vi och handlade.
Hämtade även hem lite Vännerboxar som dom kollat klart på! Skönt!
Nu har vi inte haft nått att kolla på när det bara är skit på teven, men
nu är våra vänner tillbaka :D haha =)

När jag kom hem och skulle plocka ur kassarna så blev jag less. Som jag
alltid blir när jag ska plocka ut det jag handlat.
Både kylskåpet och skafferiet är fullsmockat med grejer. Speciellt skafferiet!
Det är nästan så att man slänger in allt och sedan skyndar sig att stänga
igen dörren så inte allt ramlar ut.
Men idag har jag rensat! =) Både kyl och skafferi! Duktigt! Dock skulle jag
ha slängt mer i skafferiet, men "det kan vara bra att ha" :P
Frysen orkar jag inte ta mig an nu, för där är allt verkligen bra att ha, haha.
Enligt mig iaf =) Men det är inte så fullt där just nu =)

Nu ska jag koka potatis, senare ska jag göra pyttipanna av den =) Mums!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0