SHOPPING

Igår var ju jag och Mamma till Sundsvall för att handla lite.
Åkte först till stan. Hittade ingenting på H&M =/ Jag som sett jättemånga
toppar jag ville ha. Provade en som jag sett på internet (den enda jag hittade)
men den var så kort =/ Skulle ha provat en större storlek men orkade inte.
Är så less på att vara lång. Inga kläder sitter bra. Är man kort och nått är
för långt så är det ju bara att sy upp det, men man kan ju inte göra något
längre. Aja..
Kollade även på skor till studenten, men jag har sett ett par på Dinsko
internet som jag vill ha, men dom fanns inte där. Kanske ska skicka efter dom
ist =)
Vi gick iaf. på Cubus, där det var 30%allt i buktiken, för dom firade 30 år =)
Så jag fyndade ett par Shorts (jag har blackout och vette fan hur det stavas??? :P)
och sedan när jag kikade på vad mamma provade så provade hon en jättemysig
tjocktröja, för endast 199 kr ( minus 30%) och jag köpte en sån jag med =) Fast
en annan färg. Rosa av alla färger, jag har blivit besatt av rosa nu tror jag =)
Sen åkte vi till Birsta, gick och fikade med Therese, eller hon åt lunch, mamma och
jag åt mjukglass med daimkulor, muuums! =)
Just ja! Innan det åkte vi och beställde min studentskylt, och jag kännde mig helnöjd.
Tills jag kom på att dom inte var inplastade. Utan man får en jävla plastpåse att sätta på.
ÅH! Då vart jag på riktigt dåligt humör, känndes som jag skulle få världens fulaste
skylt. Så jävla sur blev jag, och när jag väl blivit så sur då tar det ett tag innan det går
över. Så jag ber om ursäkt till stackars mamma som fick dras med mig då.
Men vi bestämde iaf. att vi skulle gå tillbaka sedan och säga att vi ångrat oss, eller
att jag ångrat mig. Och det gick hur bra som helst.
Så idag så beställde vi från ett ställe vi fick med posten. Med den bakgrunden jag velat
haft hela tiden. Jättefint är det verkligen, ni ska få se! =)

Ja, sedan gick vi på H&M där köpte jag ett par till shorts =) Ett par turkosa i jeans.
Men dom är lite blekturkos. Jättefina iaf =)
Så nu läre jag träna benen så jag kan ha dom i sommar! haha, jag som inte tycker
om att använda shorts, för det känns som att låren dallrar så mycket. Men nu får jag
tvinga mig själv att använda dom =)

Här är jeansshortsen jag köpte på Cubus.


Här är skorna jag vill ha på studenten, visst är dom fina? Dom kan man ju
använda mycket sedan också. Vill inte köpa ett par skor som jag kanske använder
1 gång.




Och sist men absolut inte minst! Så här ska min studenskylt se ut.
Visst är den fin? Man behöver väl inte ha en "traditionell" skylt va? Jag tycker
denna var sommrig och fin =)
Dock ska det ju stå Nathalie istället för Anna och ES06a ist för NV 3 =)
Och bilden blir nog inte sådär suddig, haha. Men jag gjorde bara lite snabbt i Paint.
Tror inte THerese arm kommer synas så mycket heller =)
Jag tror det kommer bli kanon!


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha vilken söt bild! :D (Y) Den blir jättebra tror jag :)

2009-05-20 @ 20:51:48
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha =) Ja, jag hoppas den blir bra =)

2009-05-20 @ 21:20:05
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

ja den där bakgrunden var fin! Skorna oxå! :) dom påminner lite om ett par på scorett, som jag har i svart och som finns i vitt med. :)

2009-05-20 @ 22:12:27
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Skorna var apsnygga. Riktigt snygga faktiskt :) Och det är jäkligt smart att inte ha högklackat där på dagen, för man går såå mycket. Jag hade många blåsor under fötterna på kvällen.

Och sötaste lilla babyn ever. Jag vill bara äta upp dig..

2009-05-21 @ 05:58:50
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

THerese: Ja, det tycker jag med =)



Mia: Ja, jag vill inte ha högklackat då! :P Tycker inte ens om att gå i högklackat, blir så lång.

Ska inte ens ha så hög klack på Balen =) Bara en liten, så man känner sig lite mer uppklädd, haha :D

2009-05-21 @ 08:11:13
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0