SJUNGOM STUDENTENS LYCKLIGA DAR

Idag börjades dagen med det sista klassrådet någonsin.
Pratade lite om Champangefrukosten, och det blev som jag trodde,
klockan 7 =) Men det går bra, bara man lägger sig tidigt kvällen innan så :P
Sedan hade vi lite bild. Målade lite mer på min oljemålning, men är
långt ifrån klar! Så jag läre åka in nästa vecka också och göra klart den.
På torsdag är det nämligen utställning på "hyllan". Ni som gått/går på broman
förstår väl?! :P I entren iaf. och i sal 122! Kom och kolla! Vet inte om det
är hela torsdan?! Det är iaf. på kvällen på Estetafton, sedan sitter det nog
kvar på fredan efter också =)

Sen var det dax för "möte" i Aulan. Den sämsta mösspåtagningen någonsin!
haha. Iaf. när man har sett hur Sundsvall gör sin. Vi satte bara på oss våra
mössor sedan sjöng vi studentsången. Slut. :P haha.
Aja..
Rensade skåpet gjorde jag också! så nu är det gjort, nu har jag inget skåp
nå mer. Någonsin :)

Näe, nu ska jag göra rostade mackor m. vitlökssmör. Mumma!

Onödigt vetande:
Antal Poliser jag mött idag: 4

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0