STUDENTEN

Skrev ju förut att det känndes som att jag skulle jobb där.
Nu känns det rena motsattsen.. Det känns som att jag kommer få
gå och döa ännu en sommar. Nog för att det är skönt, men jag måste
ju ha pengar.
Snart är det iaf. studenten.. Och jag är nervös att min skylt inte hinner
komma :P Men det måste den, den måste!!
Jag vill inte sluta skolan. Eller jo det vill jag, men inte så länge jag är
arbetslös.

I morron är det sista träffen inför studenten. :) kl. 9 ska vi ha klassråd och
slutinfo, antagligen om Champangefrukosten. Sedan kl.10 ska vi bildare
redovisa allt vi gjort i trean?!! uscha! :P
Och kl. 13 är det studentinfo i Aulan. Hoppas man inte behöver vara på
skolan så jävla tidigt. Man vill ju hinna ha champangefrukost ett tag också =)
Har hört att det nog blir 9 eller halv 10. Då kanske vi borde vara på frukosten
vid 7. Jag måste alltså åka från Gnarp kl 6. Jag måste alltså kliva upp halv
fem
för att hinna med allt :P kul kul! :D haha..
Men fan, man tar bara studenten en gång i livet =)

Snälla gud, gör så jag får jobb där då! Kanske inte hela sommarn men
nångång iaf. Han frågade om jag hade några planer i sommar, då jag inte
kunde jobba. Jag vill ju inte jobba på midsommar och inte på Crusingen. Men
det sa jag inte. Tacksam för om jag får jobba nått överhuvudtaget. Då känns
det så otacksamt att säga, "då, då och då vill jag vara ledig!" När jag faktiskt inte
har något speciellt planerat.
Sen låter han intresserad också. Frågar massa saker och så.. Men näe, jag tror
det är kört! Men jag ska inte deppa ner totalt och inte heller ropa hej förrens jag
vet hur det blir.. :)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Elina

vi ska va i aulan vid nio. det står på bromans hemsida. eller allt står där. så det blir till att kliva upp tidigt för att göra sig snygg :P

2009-05-27 @ 16:17:54
Postat av: Linda F

Ja när jag tog studenten så måsta jag åka 6 bussen för att hinna.Så man var ju skit trött på kvällen.

2009-05-27 @ 17:16:17
URL: http://lindafernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Elina: Så det var nio då. Hmm. Ja då blir det tidigt =)



Linda: Ja, det blir nog så för mig också =) Får lägga sig tidigt kvällen innan då =)

2009-05-27 @ 17:35:50
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Elina: Så det var nio då. Hmm. Ja då blir det tidigt =)



Linda: Ja, det blir nog så för mig också =) Får lägga sig tidigt kvällen innan då =)

2009-05-27 @ 17:35:56
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

ja nu när jag tänker efter så hade vi nog oxå frukosten vid 7, fast jag fick skjuss in ;P

2009-05-27 @ 21:09:54
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Sandra L

Nu har jag köpt balbiljett så nu är det bara att tagga! ;)

2009-05-27 @ 22:55:54
Postat av: Mia

Jag var heeelt död. Fick ju kliva upp runt en fyra-halv fem. Eftersom jag och Hanna bodde tillsammans, plus att Johanna sov över. Så det var tre studentbrudar som skulle duscha på morgonen plus brottas om spegeln :P Haha. Kaos!

2009-05-28 @ 04:24:17
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Therese: Ja, jobbigt :P Men det är ju nästan lika bra att ta tåget då än att få skjuts =)

Sandra: Åh, va bra! Jag köpte min förra veckan :D

Mia: haha, ja det lär ju har varit stressigt :P

2009-05-28 @ 06:13:59
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0