SUPRISE !

Som sagt, vi skulle ju ha en överaskningsfest för mamma på lördagen.
Och jag vet inte hur många gånger jag har hållt på att försäga mig till
mamma. Haha. om man slitit med inbjudningskorten eller nå och vill beklaga
sig lite, Nej, just ja! Hon får inte veta nått. haha. Ojoj =)
Men det blev ju inte riktigt den suprisen jag ville att det skulle bli :P Jag ville
ju att hon skulle bli överaskad på riktigt!
Hon hade tydligen anat det länge. Jädrans! :D haha.
Men vi hade det trevligt ändå. Maten var god och tårta och kakor fanns det i massor!
Jag som trodde ölen och spriten skulle ta slut på ett naffs, men det är ju
kvar.  Ganska mycket också :P Kanske var därför endel gick hem ganska tidigt.
Men mamma såg ut att ha kul iaf, och det är väl huvudsaken =) det var ju hennes fest!


Mamma när hon var liten, visst är hon söt?! =)


Nu är jag tråkig och har samma bilder som Therese, men jag har inga egna.
Förutom på Pärs mobil, och den har ju han med sig :)




Det är ju idag mamma fyller år, så idag ska jag ner och äta smörgåstårta.
ska nog snart åka faktiskt =) Blir så sent efter skolan, så jag tar bilen in ist.
och åker ner dit nu.

Så Grattis mamma på 50-årsdagen! =)


Kommentarer
Postat av: Therese

hm snor mina bilder va!!! då får du banne mig lägga ut dina sen oxå :)

2009-05-04 @ 16:54:02
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, jag har ju inga?! =) Pär får lägga in dom från telefon sin.

2009-05-04 @ 17:53:50
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

ja det var ju dom jag menade!

2009-05-04 @ 18:03:21
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0