TRÖTT

Ja, trött som bara den är jag. Hatar att somna på bussen också.
Rätt som det är så sover man för länge och hamnar i sundsvall :P
Plus att jag inte vet om jag snarkar eller inte?! :P haha.
Men jag tänker "jag ska bara vila ögonen ett tag", med det går ju inte,
då blir jag ju skittrött tillslut och kan inte hålla ögonen öppna. Suck...

I morron är jag ledig. Då ska jag ner till sörfjärn och hälsa på, och prova
balklänningen =) Men först ska jag sova ut ordentligt
Sen ska jag väl passa på och leka med kissungarna, för snart så flyttar dom
ju =( Men man får väl åka och hälsa på dom endå =)
Jag vill ju också ha en, jag vill ha en av Månsans kattungar. Dom är ju bara
för go. Men jag tror detta var hennes sista kull =( Men men.. :)


Sitter och funderar på vad jag ska göra för mat?! Har faktiskt ingen aning.
Blir väl köttbullar och makaroner som vanligt. Blir spyfärdig av att bara höra
det. Men vad ska man göra? Har inte så mycket annat hemma just nu och
har ingen fantasi till att göra nått annat heller för den delen =)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

Men du! Hämta mig då när du far ner! Jag har ingen bil imorrn! Så ska du få två paket av mig då oxå! :D jobbar ju på ons...

2009-05-11 @ 21:11:25
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

okej :D

2009-05-12 @ 09:09:57
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0