TVÄRNIT !!

Ja, när jag var hos Therese så kom Pär med förslaget att åka
till hudik och kika lite. Det var ju Cruising där. Sagt och gjort. Vi åkte
dit. Jag var chafför..
Och när vi är i bäling kankse så springer det ett rådjur fram mitt framför
bilen. TVÄRNIT!!!!! Sen vänder han och springer tillbaka framför bilen.
FY FAN va rädd jag blev! Mitt hjärta dunkade så jävla mycket och jag
bara skakade! haha. Men det var så jävla nära! Jag trodde verkligen att
det skulle smälla! Fy!! Det där var första gången jag måsta göra en riktig
tvärnit, haha. Näe, usch! Det var verkligen på håret!

Sedan har vi cruisat runt i hudik. Och suttit fast i bilkö. Jädrans va lång
tid det ska ta att köra runt runt :P Hann med två varv sedan parkerade vi
och gick runt lite. For och åt pizza sedan hem.

Har nyss kommit hem nu. Klockan är 4! Näe, nu ska jag krypa ner bredvid
Päran, som ligger och sover.

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Therese

hm..läskigt! var det bara ni två eller?

2009-05-17 @ 11:00:25
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, fy! Näe, Peter var med han också..

2009-05-17 @ 11:15:14
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0