UPPE MED TUPPEN

Japp, det var vi idag. Eller Pär var uppe lite tidigare än mig =)
Kollade på Biggest Loser. Jag älskar det programet! Sitter jämt grinfärdig
för jag är så glad för deras skull! haha. Sedan när dom får träffa
familjen/vänner dom inte träffat på länge blir jag också så glad :D haha.
Även fast jag vet vem som blir Biggest Loser, pga. Ellen show, ÅH! :P
Men men..

Sedan vart det frukost och en lååång varm dusch. Jag hatar att kliva ur
duschen innan det blivit sådär jättevarmt att man knappt orkar vara kvar
där inne, så man nästan svettas igen för det är så varmt =) Det tycker jag
är skönt! När man kommer ut i kylan är det så skönt, annars fryser man bara
när man kliver ur duschen.. Aja, kul att veta, va?
Nu sitter jag med en vitlök i örat! haha. Men ni har ingen aning om hur irriterande
det är! Det tjuter hela tiden! Iofs. så tjuter det alltid i mina öron, men nu tjuter
det skithögt i ena örat. Jobbigt. Jag tror jag har tinnitus faktiskt. Men detta vette
tusan vad det är? Kanske öroninflammation påväg?? Kommer väl slå lock
när som helst tänker jag. SUCK!

Det har pratats om att åka till Gran idag. Eller ikväll.. Jag trodde vi skulle åka
på dagen eftersom det är sånt finväder. Men det skulle bli på kvällen isf.
Vill inte att mina öron ska bli värre, dock vill jag inte heller sitta hemma själv
och sura..

Nu ska jag vänta på att solen kommer till dörröppningen sedan ska jag sola :D
haha :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0