AAAHHH !

Fy tusan vad jag är trött! Har vaknat nu en gång i timmen tror jag.
Vaknade först i natt och måsta gå på toa, sen tog det ett tag innan
jag kunde somna om. Sen ringer Pärs alarm innan fem nångång.
Jag somnar om, sedan vaknar jag vid sju, vid åtta och så sist halv nio.
Trött som ett as. Men jag orkar inte somna om igen och sova bort halva
dan.

Och vilken jävla dröm jag drömt! haha. Det började med att jag skulle träffa
Mia på pizzan och äta pizza. Så jag åker dit och beställer en pizza åt mig,
(som dom för övrigt serverar på folie ist. för på en tallrik! :P) sedan ringer jag
till Mia och hör vart hon är, då kunde hon inte komma. Nähe.. :P Då fick jag
sitta där och äta själv, haha.
Sedan helt plötsligt är jag en tecknad liten figur. En rund boll med världens största
ögon. Nästan som ett ägg.. Och det är en fladdermus som förföljer mig. Så jag har
en planka som jag viftar och slåss med för att den inte ska komma och bita mig.

Men nu kommer den bästa delen av drömmen! :D Jag och någon till vill surfa. Men då
är det massa killar där och dom vill absolut inte ut och surfa. Dom vill göra något annat.
En av dessa killar har en tjej som vi vill ha med oss, så vi smyger med henne och så åker
vi ut till havs (på surfingbrädor alltså).
Sen hittar vi en klippa där vi stannar och bosätter oss, haha. Det är som en grotta i klippan.
Tänk er "Cast away" fast inte lika mörkt. Sen kommer det surfare förbi som letar efter oss.
Så vi ropar upp dom och vi sitter där och gömmer oss, för dom där killarna letar efter tjejen
och dom får inte hitta oss. haha :) Det var faktiskt roligt, hade en liten lampa och massa
grejer där och vi satt och myste och pratade :)
Aja.. Den var rolig iaf. och det är en sån dröm som inte går att berätta.

Idag ska jag nog baka filmjölksbröd igen :) GÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0