BIGGEST LOSER

Nu har det gått repriser på Biggest Loser på mornarna på helgerna (lör,sön)
Så jag har jämt sett till att jag vaknat klockan åtta, när det börjar, och kollat på det :)
Jag tycker det är ett bra program och det är helt sjukt vad duktiga dom är, tycker jag!
Om man tittar på dessa före och efterbilder på Michelle (visste inte att det var hon som
vann, men nu vet jag och BRAA, jag "hejade" på henne :P) 



Gissa hur glad jag blev när jag såg att det börjat en ny säsong nu, som går på vardagarna
klockan sju på femman. HALLELUJA! :D
Igår t.ex. var första vägningen. och när den siste mannen i det sista laget skulle upp och väga sig
var det så spännande. haha. Han var även den äldsta deltagaren NÅGONSIN i Biggest loser.
Och han gick ner MEST av ALLA som NÅGONSIN varit med i biggest Loser, på en vecka. Helt sjukt! :P
Han gick ner 30 Pounds (om jag inte minns helt fel) vilket är (enligt översättningstexterna) 14 kilo.
14 kilo på en vecka! Det kan ju egentligen inte vara bra!? Visst dom har ju tränat med personliga tränare
och ätit rätt. Men jag tänker på kroppen. Huden kommer ju inte hinna "dra ihop sig". ?! Eller?

Jag skulle sååååååå gärna vilja ha en personlig tränare, fy fan vad skönt! Ha nån som peppar på en
hela tiden och som bestämmer vad man ska göra, och mest av allt, VET vad man ska träna för att
bästa resultat!

Kommentarer
Postat av: Therese

ja jag såg det första programmet av det nya, kul med ett till lag; det svarta laget! och jag gillar gillian hon är hård och tuff! :)



ja det är sjukt vad dom går ner alltså... som två helt olika människor före och efter, men ja det kan ju inte vara bra att gå ner för snabbt heller då läre väl magen hänga ner i knäna, haha!

2009-11-11 @ 10:55:25
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, jag gillar också henne! =) Hon skulle jag vilja ha som tränare! haha :D



Jaa.. Fy!

2009-11-11 @ 11:27:25
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0