BLOGGVÄRLDEN ÄR DÖD !

Åtminstonde i min lilla lista :P Vad händer?! Uppdatera så jag har något
att läsa! :P Nu är det någon enstaka som uppdaterar. Trökigt, jag vill ju
ha mycket att läsa! :D haha. Även jag har blivit dålig på att blogga. Det känns
inte lika roligt längre, och jag har aldrig något att skriva om!?
Men men..

Nu sitter jag och är vrålhungrig!! Kunde inte somna om!! Blir så irriterad, jag vill
soooova! haha. Ist. klev jag upp och kollade om det kommit något nytt avsnitt
av Grey's. Men icke! Aah, jag vill se! Så jag får väl kolla på AFV på teven ist. då.
Kanske att jag ger mig på att försöka somna igen. Fast då är det bara en timme
ungefär tills klockan ringer, så då är jag väl bara tröttare när jag vaknar..

Ska ju in till sundsvall idag med mamma och Therese :)

På tisdag ska det komma snö iaf! :D Enligt vädret på tv4vadret.se. Hoppas! Man
vill ju få lite julkänslor! Nästa helg är det första advent också :) Shit vad tiden går
fort! Snart är detta år slut också. Och vad ska man göra på Nyår? Just nu känns det
som att det inte kommer bli nått kul alls. Känns som att man likagärna kan sitta hemma
och glo på film. Man lär iaf. inte behöva köpa nån nyårsblåsa. Trökigt.. Men jag hoppas
det blir nått kul iaf! :)

Näe, nu ska jag äta frukost !

Kommentarer
Postat av: Mia

Men liiiite duktig har jag väl blivit? ;)

Ja, jag måste ju ringa till tanten igen, glömde att göra det i måndags. Men det känns rätt kört :( Usch!

2009-11-18 @ 11:05:47
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jaa! :) Du har blivit mycket duktig :) Ja, fy vad tråkigt! =/ Känns inte nå roligt nu, till nyår..! Men jag håller tummarna!

2009-11-19 @ 09:05:42
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0