BOOORING

Åhh vad jag är less på att bara sitta hemma.. Ni anar inte ens hur jävla
tråkigt det är!! Det känns som man bara slösar bort tiden på att göra ingenting.
Absolut ingenting gör jag!! Åååhhh, jag blir tokig snart!!

I morron ska jag in till Arbetsförmedlingen iaf. Kul, not! Vill inte åka dit, så jävla
onödigt att åka in! Det tar inte lång tid och det enda man kommer komma fram till
är att jag ska fortsätta söka jobb. Jo, tack jag försöker, men det är inte så lätt när
det inte finns ett enda jobb att söka! AAAAAAAAAAAHHHHHHHHH! Kan man inte bara
ta det på telefon?! Så jävla viktigt är det väl inte att man måste träffas?!
Aja.. Ska iaf. fixa lite med papper också så att jag får pengar.. Skickade ju mail och
frågade hur jag skulle fylla i pappret nu, när jag inte har någon praktik eller nått.
Ja.. fick knappt ett svar.

Fy fan vad less jag är just nu!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du kan väl göra klart teckningen på min bil, och slå in den som julklapp till mig.

2009-11-30 @ 17:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0