DÅLIG FÖRLORARE ?!

Jag kan bli så jävla irriterad när jag sitter och spelar Mariokart! haha.
Ni ska bara se mig, jag sitter och skriker och svär som en galning! Grannarna
undrar nog vad det är som försigår här! haha.
Men jag blir så förbannad när gubbjäveln inte åker dit jag styr, eller när dom
andra skjuter skal och liknande på mig om och om och om igen!! hahahaha.

Jag brukar inte vara en dålig förlorare. När jag spelar andra spel med fler personer
går det bra, då är jag nästan aldrig en dålig förlorare. Men när jag spelar "mot mig
själv" så blir jag flyförbannad om det inte går bra!

Ibland blir jag så arg att jag bara vill slänga rattjäveln i väggen!! Men ist. så slår jag
den lite i fåtöljen ist. haha, där det är mjukare ;)
Men det är svårt på den svåraste nivån! haha. Men igår så "låste jag upp" en ny gubbe.
Så nu kan jag även köra som Mii-gubben :)



Är ni dåliga förlorare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0