ERROR

Igår åkte vi ju till Hudik, började på Albert och Herbert :) Där finns det
mycket smått och gott, och mycket fint också tycker jag :) Aja..
Sedan vidare till stan. Vi hittade en till Julklapp till pappa :) Även fast vi redan köpt
klart åt han, men vi tyckte den passade bra så den fick åka med! :)
Vi gick på Gina och skulle köpa en tröja jag ville ha på julafton, men självklart fanns
den inte i svart som jag vill ha, SUCK!
Fikade lite och sedan sprang jag och mamma iväg och skulle köpa julklapp till Therese.
Eller jag skulle köpa :) Men jag fick beslutsångest och visste inte vad jag skulle köpa.
Så det vart liiite dyrare än jag tänkt mig, men nu är jag iaf. nöjd med det hon ska få :)
Och jag tycker det är roligt att köpa till andra när man kommit på något bra! :D
Åkte till Jysk och Dollar också.
Sen var det inte så mycket mer med det :P Var och handlade också på Ica maxi, jag har
inte varit där sen det blev Maxi :P Så jag hittade ingenting! Hatar att handla i en "ny" affär
som jag aldrig varit i. Det slutar bara med att man köper skit och inte det man faktiskt
behöver, för det man behöver det hittar man inte! :P aja..

Idag åkte Päran iväg på Hockey med jobbet och jag åkte ner till sörfjärn en sväng :)
Jag möts av en pratglad Louie som är hungrig (är jag förvånad? Nej! :P) Sedan gick
jag "bakvägen" till "rummet bredvid pannrummet" haha. Jag frös och ville inte gå ut
för att komma dit (mamma var där och tapetserade, pappa ska ju göra ett 50-talsrum där)
Men det går att gå genom tvättstugan också för att komma dit. Jag vill bara att det ska bli
klart nångång :P Så man får ser hur allt blir.

Sedan skulle jag beställa tröjan från Gina på internet ist. Men tror ni det gick eller?! NEJ!
Jag kan inte ens beställa därifrån för man måste ha antingen visa eller mastercard, och jag
har inget av dom. Dumt? JA! så vi skulle beställa i mammas namn, men det gick inte heller.
Fy fan vad jag höll på krångla i evigheter med det där, vart det inte error så vart det "FEL".
Näe, FY FAN för ginas hemsida alltså! Plus att den är så jävla seg också, SKIT! Så nu jävlar
hoppas jag den finns kvar i sundsvall, för jag vill verkligen ha den där tröjan på jul! Precis
en sån som jag tänkte mig!

Aja.. Har nyss tryckt i mig en pizza och nu sitter jag och myser framför teven med tända
ljus och ska nog ta mig lite julmust och vänta på att Leilas Jul börjar :)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0