HAHAHAHA ROLIG DRÖM!

Haha, inatt drömde jag att Therese skrivit på sin blogg att hon var med
barn.
Och på komentarerna hon fått såg det ut som att många redan visste.
Medans jag hade ingen aning?!?! Jag vart så arg!! haha
Jag satt och svor och skrek och frågade Pär om detta verkligen kunde vara sant!
Jag måsta in på msn så jag kunde fråga henne om det var sant eller inte?!
(varför jag inte bara ringde har jag ingen aning om, haha) men det gick inte att
logga in!! AAHH! Jag vart helt jävla galen, det gick verkligen inte att komma in på
msn och jag vart bara argare och argare!
"Men man kan väl för fan inte skriva det på bloggen förren man berättat för familjen????"
Fast när jag läste hennes inlägg igen så såg det mest ut som att hon försökte få folk
att TRO att hon var med barn. haha. Att hon bara lurades.. Men jag kom aldrig in på
msn och jag hann aldrig fråga henne förrens jag vaknade.. :P

Jag hatar drömmar där man försöker göra nånting men det går verkligen inte!! Helst när
man ska ha tag på nån! jag brukar ofta drömma att jag ska ringa till nån, men jag kommer
inte ihåg numret eller så är det helt omöjligt att slå rätt nummer, så irriterande! :P

Kommentarer
Postat av: Therese

haha X)

2009-11-24 @ 09:38:48
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Ja, jag vet! I mina sånna drömmar så drömmer jag alltis att jag ska ringa till mamma men det går bara inte! Jag är så stressad, och även fast jag vet nummret så väl så trycker jag alltid fel på någon siffra! GAH!! Haha X)

2009-11-24 @ 20:01:35
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, jaaaa! Jag blir så irriterad!Precis så drömmer jag också, att jag VET nummret men det går verkligen inte att trycka rätt! haha =)

2009-11-25 @ 09:30:35
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0