I MORRN KOMMER SNÖN!

Enligt vädret ska det bli snö i morron, och jag blev nästan lite glad av att
se det :P Det blir ju lite ljusare av snön :) Dock blir jag inte glad av att tänka
på att skotta av bilen och skrapa rutor, suck!

Dock ska det regna på fredag igen så det ligger ju inte kvar nånting isf. Då kommer
det ju bara bli slask! Fy tusan vad jag hatar slask, då man blir alldeles dyngsur i fötterna.
Näe, fy!

Jag som tänkte tvätta min bil i morron =/ Det är ju inte så kul att göra i snön :D haha.
Men jag får väl åka tidigt och försöka hinna innan det blir snö då :) För tvättas måste den!
Lortig som bara den!


Bild(er) lånad från Therese :)


Kommentarer
Postat av: Therese

det snöade några flingor nu när jag åkte hem så det kanske kommer inatt!? så du kanske inte hinner tvätta innan den kommer ;)



men fy vilken ful skuggning jag hade på korten :O haha!

2009-11-04 @ 20:58:53
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Japp, nu är den här :) Men bara det inte snöar medans jag tvättar så går det ju bra :)

2009-11-05 @ 08:55:46
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0