JULMUST OCH PÄRONCIDER, MUMS!

Just nu sitter jag och smuttar på ett glas julmust, såå gott! Förut tyckte jag
inte riktigt om jul/påskmust, men nu på senare år så ääälskar jag det! :D
Samma sak med päroncider, såå gott Fast det har jag alltid tyckt varit gott!
Varför kan inte päroncider med alkohol smaka som den utan?! haha =) Det skulle
nog vara godare att grogga på alkoholfri cider, tror jag! :D haha :)

Idag har vi ätit hemmagjord pizza. Mycket godare än köpt, faktiskt! Förut hatade jag
hemmagjord pizza, jag verkligen avskydde dom! Men nu tycker jag dom är mycket
godare än köpt. Känns mycket fräschare än köpt också, utan allt rinnande fett!
Jag tror jag lärt mig äta mer saker på senaste tiden! haha :D
Och jag tror att det är mestadels Pärs förtjänst! :D Förut åt jag aldrig sås till nått, jag
hade inget annat än gurka på hamburgaren (nu ska det vara ost, dressing, grönsaker och
rostad lök :P) Det blir alltid:
N - Nää.. jag tycker inte om det!
P - Har du smakat då?
N - .......näe..
haha :D Så då ger han inte upp förren jag har smakat och mycket har jag faktiskt tyckt om :)
Men för nån dag sedan så ville han att jag skulle smaka spenat. Men det gick inte hem hos mig! :P
Och ketchup är något jag aldrig har tyckt om och kommer nog aldrig tycka om heller. Det är
för surt! haha :D

Aja.. Nu ska jag sätta mig och svulla i mig nått mer onyttigt! ;) Päran har åkt och hälsat på
Peter i "ny" huset. Så jag måste ju sysselsätta mig med nått, haha. Dock är jag väldigt trött och
kommer nog somna framför teven snart! ;)

Även att jag fick reda på världens roligaste sak igår! ÅHHH!!! =) SÅ KUL!


Kommentarer
Postat av: Simone

Mn hej fiska efter kommentarer: "Även att jag fick reda på världens roligaste sak igår! ÅHHH!!! =) SÅ KUL!" Hahaha. X)

2009-11-06 @ 20:54:39
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: AnnSofie

Haha va kul att du såg den hos mig :)



Vad har man den till? Eller jag kanske ska fråga varför han byggde den :)?

2009-11-06 @ 21:17:33
URL: http://annsofielina.blogg.se/
Postat av: kulturella

ja jag vet som vanligt inget... men samma smak har vi... nog ja...

2009-11-07 @ 17:02:44
Postat av: Linda

Haah nu måste jag skratta!! Jon köpte Julmust och Päroncider nu ikväll.. och nu när jag gick in å kolla på din blogg. så såg jag rubriken JULMUST OCH PÄRONCIDER.. haha festligt

2009-11-07 @ 22:49:24
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Simone: Det var inte min mening, det är faktiskt skitkul!!



Linda: Hahaha, ja det var faktiskt roligt! :P Vilket sammanträffande, haha :)

2009-11-09 @ 09:01:56
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0