KANONERS !

Jag fick just reda på att jag får ersättning från Arbetsförmedlingen också nu
efter praktiken! :D Hur bra är inte det då?! Gud så glad jag blev :) Jag trodde
nämligen inte att jag skulle få nån ersättning efter att praktiken var slut, men
där hade jag fel! och det är jag glad för att jag hade! haha =)

Idag var min första dag då jag kan sova ut. Och när tror ni jag vaknade? Jo
klockan sju !! Inte så ovanligt faktiskt. Vi vaknar den tiden på helgerna också, men
det känns så onödigt på nått vis! haha :) Fast jag tycker om att kliva upp tidigt ändå.
Dagen blir mycket längre och nu kan jag få lite gjort innan dagen har börjat känns det
som :)

Ska kanske ta en promenix idag om inte Mia måste jobba. Även Simone ska med då,
så det blir kul !! =) Undra sist vi umgicks bara vi tre!? haha. Ja, minst ett år sedan iaf.
Men jag tror det är mycket längre än så! :)
Och det är alltid lika kul!


Kommentarer
Postat av: Simone

Men hahaha! Dagen efter något eller? Såg ut så på mig iaf. X)

2009-11-02 @ 11:38:09
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, jag kommer faktiskt inte ihåg vad vi gjort kvällen innan. Men denna kväll åt vi iaf. chips och dipp hemma hos mig ;) Den gången då det inte fanns gräddfil på varken ica, Q8 eller statoil. Så vi tog en creme fraish ist. BLÄ! :D haha

2009-11-02 @ 12:10:41
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0