KNIVEN MOT STRUPEN, VILKET SKIT!

Har ni sett reklamen för det nya svenska programmet "kniven mot strupen" ?
Fy fan vad töntigt säger jag bara! Dom försöker ju härma "Gordon Ramsey -
Kitchen nightmares" och resultatet blir bara en flopp!
Jag har inte sett programmet men man ser ju på reklamen. Hur fan ska man
kunna ta den där jäveln på allvar? :P Så jävla fjantigt!
"Äter man er mat, då kräks man!" hahahahahahahaha. Och den människan dom
valt att vara "arg" är ju världens slisk! Näe fy! FLOPP säger jag utan att ha sett det,
jag tänker inte ens ge det en chans. Bara pinsamt! :P

När ska sverige ge upp?! När ska dom inse att alla amerikanska program inte
funkar som svenska program. Det går ju inte att hitta nån svensk som är lika bra
som Gordon Ramsey?! ska man vara ifall man ska vara arg. Inte nån jävla mes!
Samma med "Arga snickaren" också så jävla fjantigt. Han är ju inte ens arg?! När
jag såg reklamen för det första gången så tänkte jag att det skulle nog vara kul att kolla
på. Men näe! Ska han vara arg ska han vara riktigt jävla förbannad, som Gordon.
Annars kan dom döpa programmet till något annat.

Såg också att Biggest Loser fanns i svensk version?! :) Men det har jag då inte sett, men
skulle gärna vilja göra!

Vad tycker ni om alla dessa amerikanska program som görs om till svenska program?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0